Keepings: Den #1 Kundsupportverktyget i världen
Det hjälper företag i alla storlekar att hantera hundratals e-postmeddelanden dagligen, inklusive en blandning av brådskande och icke-brådskande ärenden.
Keeping låter dig hantera alla kundsupport-e-postmeddelanden på ett ställe och erbjuder en helpdesk-lösning för hela ditt team. Med några få klick kan du få alla support-e-postmeddelanden du behöver, inklusive de som kommer in via din webbplats, sociala medier och andra kanaler.
Du kan tilldela en e-post till en specifik person eller grupp och följa svarsfrekvensen. Med ett klick kan du se hur många personer som har svarat och hur lång tid det tog för dem att göra det.
Du kan söka efter datum, titel eller nyckelord för att hitta alla e-postmeddelanden du behöver på ett ställe. Du kan också söka efter en specifik e-post genom att skriva in dess ämne.
Keeping hjälper dig att mäta effektiviteten hos ditt supportteam genom att spåra antalet e-postmeddelanden du skickar och antalet personer du svarar på.